11.12.13

the sweater weather tag

 
Vandaag doe ik de ''Sweater Wheater Tag'' omdat het koud is en mensen dan blijkbaar graag sweaters dragen.
 

Wat is je favoriete geurkaars?

Wat geurtjes in mijn kamer betreft, ga ik door fases heen. De ene week kan ik niet zonder oliebrander of geurkaars en de andere week word ik al misselijk van het idee. Maar als ik dan een favoriet moet kiezen uit mijn geurkaars vriendelijke fases, dan is het een anonieme geurkaars die ik ooit in een cadeauwinkel kocht. Hij ruikt heerlijk naar bos, kaneel en natgeregende straat.

Koffie, thee, of warme chocolademelk?

Hoe kan ik ooit kiezen tussen deze drie? Elke ochtend neem ik een kop koffie om ook maar enigszins te functioneren, maar als ik 's middags thuis kom neem ik standaard een kopje thee mee naar boven en meestal na het eten nog eens. Warme chocomel is ook geweldig, maar niet te vaak want dan kun je er gauw genoeg van krijgen. Ik denk dat ik toch voor Engelse thee met melk ga, omdat ik dat al drink sinds ik klein was.

Pas jij je make-up routine aan in het najaar?

Een beetje. Eigenlijk blijft het meeste hetzelfde, maar gebruik ik soms een wat donkerdere lippenstift, of vind ik het passend om wat extra glitter op mijn ogen te smeren.

Wat is je favoriete eten in het najaar?

Alles. Zo simpel is dat. Eten is mijn passie, en ik kan mezelf dan ook niet bedwingen om minder te eten in de koude maanden. Alles wat chocola bevat, of ruikt naar suiker, heeft toestemming mijn buikje in te gaan. Daarnaast ben ik dol op pasta en een goede salade, ook al zijn dat niet echt najaar gerechten.

Muts of sjaal?

Sjaal. Absoluut. Niet dat ik sjaals zo leuk vind, maar ik heb gewoonweg een wat stroeve relatie met mutsen. Ze staan namelijk super schattig en leuk bij andere mensen, maar ik heb de hoofdomvang van mijn vader geërfd waardoor ik op een wandelend ei lijk als ik een muts draag. Daarnaast verpesten mutsen je  haar, wat dus absoluut niet door de beugel kan.

Wat is je favoriete wintertrui?

Dit word een moeilijke keuze aangezien ik bizar veel leuke truien heb. Als ik dan toch moet kiezen, ga ik voor deze ombre sweater van de C&A.


Wat is je must-have nagellak dit najaar?

Ik ben niet zo'n fan van nagellak, omdat ik simpelweg niet de skills heb om mijn nagels mooi te lakken, en elke nagellaksessie daardoor in een woedeaanval veranderd. Maar soms raap ik de moed bij elkaar om het weer eens te proberen, en als ik dat doe vind ik deze gouden glitternagellak van Catrice erg mooi.

Catrice Cosmetics - Oh My Goldness!

Laarzen of Uggs?

Absoluut Laarzen, omdat Uggs lelijk zijn. Sorry als ik je beledig, maar pantoffels draag je binnen en niet buiten op straat.

Wat is het leukste aan het najaar?

Schaatsen! Ik kan niet wachten tot de sloot voor de deur weer is bevroren. Het is dan wel niet zo warm, en de hele winterperiode door ben ik bang aan de grond vast te vriezen door de kou, maar schaatsen is toch wel een lichtpuntje.

Heb je een favoriet liedje dit najaar?

Om het gitaarspelen-bij-kampvuur gevoel te creëren luister ik graag naar Darren Criss. De meeste kennen hem van de serie ''Glee'' waar hij de rol van Blaine speelt. Vlak voor hij gevraagd werd voor Glee in 2009 bracht hij zijn album ''Human'' uit. In deze barre kou warmt Darrens's warme stem mij weer op.



Tot morgen,

Julie Joanne

2 opmerkingen: