30.12.13

2014 TAG


Ik doe deze tag (bedacht door Nikkietutorials) voor de helft. De eerste helft van de tag gaat over terugkijken op 2013, maar aangezien ik niet veel positiefs (dat is natuurlijk overdreven, maar ik heb dit jaar voor mijzelf al ''afgesloten'' en kijk er dan ook liever niet op terug) weet te bedenken over afgelopen jaar, sla ik de eerste 5 vragen over. De laatste 5 vragen gaan over 2014 en die zal ik hierop volgend dan ook beantwoorden.

Wat zijn je beauty voornemens voor 2014?

Grimeren vind ik erg leuk om te doen, en als ik zou kunnen maak ik er mijn beroep van. Jammer genoeg zijn er geen opleidingen die de overheid financieel ondersteunt waar ik mij op dat gebied kan ontwikkelen. Vandaar dat ik graag in mijn vrije tijd meer met grime bezig wil zijn. Wie weet maak ik nog eens een video waarin ik mezelf verander in een oud vrouwtje of een stripfiguur.

Wat zijn je fashion voornemens voor 2014?

De afgelopen maanden heb ik mijn uiterlijk behoorlijk verwaarloost. Mijn maandagen vulde ik met sweaters en haar op zolder, en ik kan mij de laatste keer dat ik een jurkje naar school aanhad nauwelijks herinneren. De reden hierachter is een behoorlijk donkere periode waar ik in mijn persoonlijke leven door heen heb moeten gaan. Nu dat ik langzaamaan de zon achter de wolken zie doorkomen, kan ik ook mijn kledingstijl weer wat vrolijker maken.

Wat zijn je persoonlijke voornemens voor 2014?

In 2014 wil ik wat meer lachen. Zoals je al las was 2013 nou niet echt mijn jaar, vandaar dat ik in 2014 meer plezier wil hebben in dingen, hoe eng ze ook zijn. Zo moet ik volgend jaar een vervolgopleiding kiezen en dus vanzelfsprekend ook naar een andere school gaan. Er zijn niet veel dingen die ik enger vind dan dat. Maar ik ga dus het geluk opzoeken, one way or an other.

Noem één ding wat je in 2014 van je bucket list wil afschrappen.

Ik zou kunnen zeggen dat ik een wereldreis ga maken, maar dat gebeurt toch niet. Vandaar dat ik ga voor ''mijn examen halen'', ook al klinkt het een beetje suf. De afgelopen 13 (!) jaar ben ik geen één keer blijven zitten. Nou probeer ik niet op te scheppen, maar het verbaast mij dat ik het '''gehaald'' heb, aangezien ik meerdere malen onder de term twijfelgeval kwam te staan. Mijn examen halen is dus best een big deal voor mij, en ook iets wat ik graag wil behalen.

Tot morgen,

Julie Joanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten